-بازتعریف مفهوم مشارکت اجتماعی در میان فعالان اقتصادی؛ از مجموع مطالعات و تحقیقات انجام شده تاکنون بنظر میآید که مفهوم مشارکت اجتماعی بخوبی میان بنگاه های اقتصادی در ایران نهادینه نشده است و لزوم بازتعریف این مفهوم در حال حاضر برای ورود بسیاری از بنگاهها به جامعه جهانی بیش از پیش ضروری مینماید.
- ایجاد فضایی برای بنگاههای اقتصادی جهت هم اندیشی و هم افزایی تجربیات و دیدگاهها در حوزه ی مشارکت اجتماعی فعالان اقتصادی
- دنبال کردن اهداف کلان دراز مدت برای کشور؛ ارتقاء آگاهی در حوزه مشارکت اجتماعی فعالان اقتصادی بیش از آنکه محدود به نتایج و دستاوردهای کوتاه مدت باشد ذیل اهداف کلان و دراز مدت یک بنگاه و در سطوح بالاتر، یک جامعه گنجانیده میشود. فلذا ضرورت طراحی مسیری از طریق تشویق موثر فعالان این حوزه برای افزایش آگاهی اجتماعی در دراز مدت با همکاری ارگانها و سازمانهای ذیربط بیش از پیش خودنمایی میکند.
- تشویق به ارتقاء سطح فرهنگ مشارکت فردی و اجتماعی: مفهوم CSR در عین اینکه در ابتدای امر یک ضرورت ساختاری و اقتصادی بنظر می آید، ارتقاء فرهنگ مشارکت فردی و اجتماعی را با خود بهمراه دارد.
- هم اندیشی دانشگاه و صنعت برای ایجاد زبان مشترک و دیدگاه های مشابه در مسئولیت اجتماعی
-اعتلای اثربخشی سازمانها در راستای تقویت شاخص های اقتصادی و رونق اقتصادی
ضرورتهای برگزاری جایزه CSR: (کد خبر:21)
لایک (0)
شنبه, 28 بهمن 1396
5033 بازدید